Functieomschrijving Na het overlijden van een naaste komt er veel op de nabestaanden af. Bovenop het verdriet moet er van alles geregeld worden. Allereerst natuurlijk de uitvaart en vaak ook allerlei bank- en verzekeringszaken. Nabestaanden worstelen met vragen als: Kan ik beschikken over de rekening van de overledene? Wanneer is een verklaring van erfrecht nodig? Lopen de hypotheek en de incasso’s gewoon door? Wat gebeurt er met het pensioen? Welke verzekeringen keren uit of moeten worden beëindigd? Onze ambitie is om nabestaanden in deze voor hen moeilijke situatie te ontzorgen. Daarom bieden wij één aanspreekpunt waar de nabestaande een persoonlijk en professioneel contact ervaart. De Nabestaandendesk is hiervoor binnen a.s.r. verantwoordelijk. Onze belangrijkste drijfveren zijn klantenpassie, empathie, kwaliteit en efficiency. Wij verwachten van je dat je uitstekend kan samenwerken, een klantvriendelijke maar stevige gesprekspartner bent, dat je heldere keuzes durft te maken, dat je duidelijk communiceert zowel mondeling als schriftelijk en dat je de verwachtingen van de nabestaanden en je collega’s continu overtreft. Daarnaast ben je in staat processen te overzien en pak je de verantwoordelijkheid om deze zo efficiënt en klantgericht mogelijk in te richten. Binnen de Nabestaandendesk zijn wij op zoek naar een gedreven collega die in deze vaak moeilijke periode de Nabestaanden helpt om de financiële afwikkeling binnen a.s.r. centraal en klantgericht te begeleiden. Dit bereik je door zowel proactief als reactief in gesprek te gaan met de nabestaande. Als case-eigenaar help je de nabestaande door zijn/haar zaken binnen a.s.r. tot in de puntjes te begeleiden. Dit betekent dat je over de verschillende zaken voor de nabestaande afhandelt. Dit zijn intensieve gesprekken die veel van de nabestaanden en daarom ook van jou vergen. Waarom Dorus met plezier bij a.s.r. werkt? Je leert ontzettend veel. Vragen kunnen pittig zijn, maar gelukkig zijn er goede kennissystemen en kun je de vraagbaak altijd bellen. Iedereen helpt elkaar. Je werkt tijdens kantoortijden doordeweeks in Leeuwarden. Dit betekent dat je 's avonds en in het weekend lekker vrij bent! Heb je alles onder de knie, dan is er mogelijkheid om deels vanuit huis te werken. Randstad biedt jouw werkperspectief, door de mogelijkheid om verschillende opleidingen te volgen. Deze erkende opleidingen komen altijd van pas in de toekomst. Ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière? Solliciteer nu? Dan spreken wij elkaar binnenkort. Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
wie ben jij
wat ga je doen
waar ga je werken
sollicitatie
onbekend
Functietitel | Klantenservice Medewerker Hypotheken |
Indicatie salaris (min – max] | 17 – 17 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 40 – 40 |
Contactgegevens | jan.van.der.harst@nl.randstad.com , Jan van der Harst onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Zakelijke dienstverlening |
Locatie | Leeuwarden, Friesland,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/nkaicVn21MiBbn3me2Bj |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitwinsum.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winsum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.