Teamcoördinator Servicedesk Medisch Centrum Leeuwarden 14-05-2024

  1. Vacatures Winsum
  2. Teamcoördinator Servicedesk Medisch Centrum Leeuwarden 14-05-2024

Werken in Winsum

 

Introductie vacature 

Logo Werken bij MCLMCL ziekenhuis Leeuwarden foto ICT helpdesk computer

  • Huidige: Senior ICT Servicedesk MCL

Senior ICT Servicedesk MCL

Salaris €3047 - €4324

Arbeidscontract 36 uur per week

Opleidingsniveau mbo

Solliciteer tot en met 28 mei 2024

Salaris €3047 - €4324

Arbeidscontract 36 uur per week

Opleidingsniveau mbo

Solliciteer tot en met 28 mei 2024

De zorg digitaliseert, techniek in de zorg is niet meer weg te denken. Van patiëntendossiers, beeldbellen, MijnMCL, thuiswerken tot aan thuismonitoring van het hart- of slaapritme van een patiënt. Onze ICT Servicedesk werkt met meer dan 500 applicaties, 4300 werkplekken en 7000 gebruikers. Samen met collega's ondersteun jij professioneel de complexe ICT omgeving van het MCL. Hierdoor ben je direct betrokken bij de zorgondersteuning. Kom jij als Senior ICT Servicedesk werken bij #teamMCL?

Jij bij MCL

Als senior ICT Servicedesk werk je bij het Centrum MIT (Medische Informatie Technologie) van het Medisch Facilitair Bedrijf. Het team op de ICT Servicedesk bestaat uit zo'n 14 Servicedesk medewerkers en verleent eerstelijns ondersteuning aan alle IT-klanten. Het team werkt zelfstandig ten aanzien van het oplossen van storingen/knelpunten en de bewaking ervan. Wanneer nodig wordt een melding in overleg doorgezet naar de tweede lijn. Het team geeft advies en instructies aan gebruikers/medewerkers. Daarnaast worden functionele, operationele en hardware aanvragen van klanten behandeld en IT apparatuur geïnstalleerd.

Als senior ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing. Dat betekent dat je gedurende de dag oog hebt voor de operationele processen en de collega's aanstuurt om de beste dienstverlening neer te zetten. Hierbij stem je de rollen onderling goed af, spreek je collega's aan en geef je feedback waarbij je een helikopterview behoudt en zaken signaleert die niet goed lopen. Jij bent als senior de vraagbaak en helpt ze om tot de juiste oplossing te komen of pakt over wanneer noodzakelijk. Je bewaakt de afhandeling van de operationele klantvragen. Je draait ook bereikbaarheidsdiensten.

Taken die je gaat uitvoeren:

  • Je organiseert en coördineert de werkzaamheden binnen de services d.m.v. planning en prioritering.
  • Je coördineert operationele klantvragen en zorgt voor de controle en bewaking van de afhandeling hiervan binnen de vastgestelde (ITIL) normen.
  • Je borgt en verhoogt de kwaliteit van de Servicedesk.

MijnMCL

Als ICT Servicedesk zijn we deels ook het gezicht/aanspreekpunt voor MijnMCL vragen, het digitale platform voor patiënten, wat de mogelijkheid biedt om extern je eigen EPD (elektronische patiënten dossier) in te zien. Wij bieden waar nodig technische / functionele ondersteuning voor patiënten, zowel telefonisch als binnen ons nieuw ingerichte Digiplein in het MCL (face-to-face).

Werken bij #teamMCL betekent:

  • Een dienstverband bij het MCL: je krijgt een contract voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar, met zicht op een vast contract voor 36 uur per week. Je functie is conform Cao Ziekenhuizen ingeschaald in FWG 50.
  • Arbeidsextra's: het MCL biedt 8,33% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering. Naast het vakantieverlof, krijg je een eigen extra verlofbudget (PLB). Als medewerker van het MCL kun je gebruik maken van een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket.

Onze arbeidsvoorwaarden

Jouw afdeling en collega's

Als senior ICT Servicedesk ontvang je hiërarchisch leiding van je Manager ICT en operationeel van je Teamcoördinator Servicedesk. Als senior werk je samen met nog een senior, in de 1e lijn werk je met veertien Servicedesk collega's samen en in de 2e lijn met nog eens dertig collega's. Daarnaast werk je samen met nog eens veertig collega's Functioneel Beheer EPIC. Samen met je collega's streef je ernaar om vragen zo goed en zo snel mogelijk af te handelen. Communicatie én empathisch en oplossend vermogen zijn hierbij belangrijk.

Dit ben jij

Jij bent die dienstverlenende en betrokken collega, die in staat is het overzicht te bewaren en het hoofd koel houdt wanneer het druk is op de afdeling. Je hebt kennis van de ITIL-processen en klanttevredenheid staat bij jou hoog in het vaandel. Je bent analytisch sterk en in staat om initiatief te nemen. Als senior ben je in staat om de medewerkers te motiveren en beschik je over overtuigingskracht. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en streeft een hoge kwaliteit na.

Jouw kennis en ervaring:

  • Je hebt minimaal een mbo-4 opleiding richting IT.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het operationeel aansturen van een team, bij voorkeur in een ICT Servicedesk omgeving.
  • Technisch inhoudelijke kennis en ervaring met ICT en enige kennis van de toepassing van de gebruikte IT-systemen, database managementsystemen en kantoorautomatisering.
  • Kennis en ervaring met (het implementeren van) Topdesk is een pré.

Neem contact op met:

  • Nynke Schipper (Teamcoördinator ICT Servicedesk) via
  • (Senior ICT Servicedesk) via

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelServicedesk Medewerker Ict
Indicatie salaris (min – max]3047 – 4324
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)36 – 36
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheGezondheidszorg/Welzijn
LocatieLeeuwarden, Friesland,Nederland
Soliciteer directhttps://www.werkenbijmcl.nl/vacatures/senior-ict-servicedesk-mcl

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitwinsum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winsum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.