Functieomschrijving Zorg jij ervoor dat de klant niet terug belt door een extra stap voor een klant te zetten? Denk jij graag mee in procesverbetering van de customer journey? Ben jij toe aan meer verdieping in je klantenservice functie? Dan ben jij de expert in klantenservice die postNL zoekt! Heb jij nog een opzegtermijn bij je huidige baan? Deze functie start in overleg. Heb jij ervaring opgedaan in een klantenservice functie, maar mis je de mogelijkheden voor ontwikkeling? Als expert heb je klantcontact en denk je mee in customer journey processen. Vanuit jouw eerdere ervaring weet jij als geen ander wat een klant nodig is. Hoe fijn is het om deze kennis en ervaring om te zetten in projecten, pilots en de werkwijze? Binnen het expertiseteam zijn er verschillende specialisaties: Pakketten binnenland, Im- en export van pakketten, Webcare en het Klachtencentrum. In het expertiseteam van PostNL start je op de telefonie. Hierbij start je op vragen over pakketten in het binnenland, maar zal je al snel verder opgeleid worden. Im- en export is de volgende stap om vervolgens klaargestoomd te worden voor de opleiding naar het chat kanaal. Nu beheers je de eerste werkstromen. Vanaf dit punt kan je doorgroeien naar het webcare team. In het webcare team beheren zij de reacties op sociale media. Binnen het expertiseteam is ook een backoffice aanwezig. Zij starten onderzoeken naar vermiste/beschadigde pakketten. Hierbij wordt er voortdurend nagedacht over de verbetering van het proces. Haal jij er energie uit om je te verdiepen in binnenkomende klachten en streef jij altijd naar perfectie? Dan kan je ook onderdeel worden van het klachtenteam om daar je bijdrage te leveren. Je komt te werken in het kleinschalige kantoor van het expertiseteam in Leeuwarden, gelegen tegenover het Station. Ondanks het kleinschalige kantoor zijn er voldoende werkplekken (+-35) om op kantoor te werken. Er wordt verwacht dat je twee dagen per week op kantoor werkt, zo leer je ook je collega's kennen! Er heerst een ontspannen en open sfeer in het kantoor. Als nieuwe medewerker kom je terecht in een (klein) warm bad waarin aandacht is voor het opleiden en verder ontwikkelen. Omdat het expertiseteam relatief nieuw is, zijn er nog veel ontwikkelingen waar jij in mee kunt denken. Beschikbaarheid: Is dit de volgende stap voor jou? Solliciteer dan snel! Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
wie ben jij
wat ga je doen
waar ga je werken
sollicitatie
onbekend
Functietitel | Klantenservice Medewerker Hypotheken |
Indicatie salaris (min – max] | 14 – 14 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 37 – 37 |
Contactgegevens | klantcontact.frieslandeo@nl.randstad.com , Moniek onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Overig |
Locatie | Leeuwarden, Friesland,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/4kUP3h421QzUN43PosuR |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitwinsum.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winsum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.