Functieomschrijving Zoek je een baan waarbij je niet alleen goede arbeidsvoorwaarden krijgt, maar ook een zinvolle bijdrage kunt leveren aan de maatschappij? Heb je een passie om anderen te helpen en wil jij je graag verder ontwikkelen? Dan hebben we de perfecte kans voor jou! Met jouw achtergrond in klantgerichte functies, ben je een expert in het voeren van effectieve gesprekken. Dankzij je empathische aanpak toon je begrip voor elke situatie. Je bent een communicatief talent en laat je niet snel van de wijs brengen. Je bent toegewijd aan het helpen van anderen en je bent sociaal ingesteld. Als klantenservicemedewerker bij het CJIB word je ingezet op het informatiecentrum. Hier sta je klaar om telefonische vragen van burgers, bedrijven of vertegenwoordigers van burgers te beantwoorden. Deze vragen zijn heel divers, zo komen bijvoorbeeld vragen voorbij over de reden achter een boete, de hoogte ervan tot verzoeken voor betalingsregelingen. Je registreert gegevens en afspraken nauwkeurig in het systeem. Je start met een drie weken durende fulltime training op kantoor. Er zijn drie momenten om te starten: op 12 juni, 26 juni of 10 juli. Tijdens deze training leer je alles over de systemen, relevante wetgeving en werk je aan je gespreksvaardigheden. Zo ben je goed voorbereid om zelf aan de slag te gaan. Na het beheersen van deze basisvaardigheden, krijg je de kans om je verder te ontwikkelen door middel van het aanleren van andere skills en taken. Hierdoor kun je je professioneel ontwikkelen als klantenservicemedewerker. Je komt te werken bij het CJIB, een uitvoeringsorganisatie voor het ministerie van Justitie en Veiligheid, gevestigd in het moderne kantoor in Leeuwarden. Dit kantoor is goed bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Je ontvangt een volledige vergoeding wanneer je met het openbaar vervoer reist. Reis je liever met de auto? Dan krijg je een tegemoetkoming van maximaal € 3,50 per dag. Het team bestaat uit zo'n 40 collega's, waar een gezellige sfeer heerst en regelmatig leuke borrels worden georganiseerd. Naast het werken op kantoor, biedt deze functie ook de mogelijkheid voor hybride werken, waarbij je deels vanuit huis kunt werken. Je werkt tijdens reguliere kantooruren, van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur, met een rooster dat twee weken van tevoren bekend wordt gemaakt. Wees er snel bij en solliciteer direct! Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
wie ben jij
wat ga je doen
onbekend
Functietitel | Medewerker Klantenservice |
Indicatie salaris (min – max] | 17 – 17 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 36 – 36 |
Contactgegevens | klantcontact.frieslandeo@nl.randstad.com , Moniek & Linda onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Overheid/Non-profit |
Locatie | Leeuwarden, Friesland,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/Kk80Z7K21QzmnK1RvPpj |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitwinsum.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winsum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.